Vizita în magazinele Orange poate fi programată ca la medic sau service pentru 2 euro

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 05.05.2011

Clienţii Orange îşi pot programa începând de astăzi vizitele în magazinele companiei la fel ca pe cele la un medic sau la un service auto, după ce operatorul de telefonie mobilă a lansat pe pagina sa web un program prin care utilizatorii pot "rezerva" timpul unui consultant de vânzări.

Serviciul va fi gratuit în mod promoţional până la finele lunii mai, ulterior acesta urmând să fie taxat cu 2 euro (inclusiv TVA) pe rezervare.

Rezervarea online este disponibilă pentru utilizatorii care accsează site-ul www.orange.ro/programeaza-te. "Clienţii selectează magazinul şi data, iar ulterior completează detaliile rezervării: nume, prenume, număr de telefon, adresa de e-mail şi tipul de consultanţă pe care îl doresc. Aceştia vor primi apoi un e-mail şi un SMS pe baza cărora pot confirma programarea în termen de 6 ore. Serviciul de programare online este flexibil şi permite modificarea sau anularea rezervării cu cel puţin 24 de ore înainte. Timpul standard alocat pentru o vizită este de 30 de minute, dar un consultant dedicat va sta la dispoziţia clientului oricât este nevoie", potrivit companiei.

"Prin soluţia de programare online a vizitei în magazinele Orange, clienţii au la îndemână o modalitate simplă şi sigură de a intra în contact cu specialiştii Orange oricând doresc. Ei pot economisi timpul pe care altfel l-ar fi petrecut aşteptând în magazin." a declarat Adina Măntailă, Distribution Development Project Manager, Orange România.

Orange este cel mai mare operator de telefonie mobilă din România.