Grupul auto New Kopel estimează afaceri de 30 milioane de euro, în creştere cu 30%

Autor: Razvan Craciun 05.05.2011

New Kopel Group estimează pentru acest an o creştere cu 30% a cifrei de afaceri, la peste 30 milioane euro, grupul de firme din domeniul auto mizând pe "dezgheţarea" pieţei de profil, motivată în principal de reînnoirea şi creşterea parcurilor auto ale companiilor.

"Din ce în ce mai multe companii medii externalizează managementul flotelor auto pentru a-şi eficientiza activitatea. Serviciile şi flexibilitatea oferite acestora de către Sixt New Kopel au convins nu numai multinaţionalele, ci şi companiile medii că leasingul operaţional este o soluţie pentru îmbunătăţirea propriului business", a declarat David Perry (foto), directorul executiv al companiei.

De asemenea, compania mizează pe creşterea vânzărilor la mărcile Opel şi Suzuki prin intermediul Union Motors. De altfel, potrivit grupului, comercializarea de maşini Opel şi Suzuki a fost şi unul dintre principalele motive pentru creşterea afacerilor New Kopel Group în 2010 cu 78%, la 25 milioane euro. New Kopel Group, controlat de grupul israelian Shlomo, a obţinut anul trecut un profit net de circa 500.000 euro, cu aproape 150% peste cel din 2009.

În 2010, New Kopel Group opera o flotă de peste 7.000 de automobile şi avea 200 de angajaţi. Grupul cuprinde cinci companii, respectiv SIXT Rent a Car (servicii de închiriere), SIXT New Kopel (divizie de leasing operaţional), Union Motors (dealer Suzuki), Auto Import New Kopel şi AAA Auto New Kopel (divizia de vânzări auto second-hand).