"Doar 10.000 de euro? Prea puţin... La prestanţa noastră?" sau ce caută Dacia Duster între maşinile de lux. Cum sunt distruse SUV-urile Dacia în reclamele din Germania

Autor: Bogdan Alecu 22.05.2011

Dacia lansează o nouă campanie media pentru piaţa germană bazată tot pe "statutul" impus de noul Duster. Dacă anul trecut francezii de la Renault lansau ideea de "standalos de accesibil", acum pariază din nou pe ideea de "scandalos". Un SUV Duster este parcat alături de un Mercedes-Benz E-Klasse, un Range Rover, un Aston Martin şi un Lamborghini. În condiţiile în care un Duster în versiunea de top costă mai mult sau mai puţin decât un set de jante de Lamborghini Murcielago, posesorul Range Roverului este atât de iritat de prezenţa unei Dacii în parcare, încât îi sparge parbrizul cu o crosă de golf.

Dacia este cunoscută în Europa de Vest pentru campaniile media "mai puţin ortodoxe". Anul trecut, deşi francezii nu au recunoscut oficial, Dacia s-a bucurat de o intensă campanie pe Internet datorită unei reclame în care un cuplu britanic de pensionari utilizau un limbaj obscen în negocierea preţului unui Duster.