Brandient reeditează cartea Anetei Bogdan - "Branding pe frontul de Est”

Autor: Radu Racu 25.05.2011

Cartea Anetei Bogdan "Branding pe frontul de Est", unul dintre cele mai vândute titluri de profil din România va apărea într-o nouă ediţie, la un preţ cu 30% mai mic, a anunţat miercuri Brandient, agenţia de branding deţinută de autoarea cărţii, care se va ocupa de reeditare.


Cartea include lectii de branding, inside stories din culisele luptei pentru reputaţie comercială, personală şi naţională, cazuistica locala de marketing si branding

Aneta vorbeste in carte despre certitudinile teoretice si practice in constructia de brand, dar si despre semnele de intrebare care ascund viitorul.

Cuvantul inainte al cartii este semnat de Wally Olins, parintele brandingului modern.

Aneta Bogdan este Managing Partner Brandient, compania care oferă consultanţă in strategie şi design de brand.