Lanţul de brutării Cinnabon vrea să ajungă la 20 de unităţi
Autor:
Alice Gheorghe, Mediafax
29.05.2011
Cinnabon Bake&Roll, compania care deţine franciza pentru
brutăriile americane Cinnabon în România, vrea să-şi extindă
reţeaua la 20 de unităţi în următorii 3-5 ani şi să ajungă la
afaceri de peste 16 mil. lei.
Cinnabon deţine în prezent cinci unităţi în malluri din Bucureşti,
pentru care a investit aproximativ 730.000 de euro.
Compania a înregistrat anul trecut vânzări de 2,64 milioane de lei.
În primul trimestru al anului, Cinnabon Bake&Roll a avut
afaceri de aproximativ 235.000 de lei, în scădere de la 305.000 lei
în perioada similară a anului 2010. Pentru acest an, reprezentanţii
companiei estimează vânzări în creştere, la trei milioane de lei.
"Ne bazăm estimările pe deschiderea de noi brutării şi pe o uşoară
relansare a economiei spre finalul anului.
Pentru 2011 avem în plan
să deschidem încă şase unităţi. Estimăm că minimum patru brutării
se vor deschide până la sfârşitul acestui an", a spus Călin
Ionescu, directorul general al Cinnabon România. În funcţie de
suprafaţa construită, investiţia în deschiderea unei brutării
variază între 100.000 de euro şi 500.000 de euro.
Cinnabon are în prezent 42 de angajaţi. "Deschiderea de noi
brutării va crea implicit şi noi locuri de muncă", a precizat
Ionescu.
Prima unitate Cinnabon din România a fost deschisă în octombrie
2009. Brandul a fost lansat în 1985 în Seattle (SUA), iar în
prezent funcţionează peste 700 de brutării în mai mult de 30 de
ţări.