Clienţii Orange pot activa unele servicii online, fără să mai sune în call-center

Autor: Adrian Seceleanu 06.06.2011

Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat o nouă versiune a serviciului de administrare online "Contul meu", prin care clienţii operatorului îşi pot administra toate numerele de telefon, fie de abonament, fie de cartelă preplătită sau îşi pot activa sau dezactiva unele servicii sau opţiuni.

Noua versiune le oferă clienţilor mai multe informaţii despre factură şi listele de convorbiri şi posibilitatea de a activa sau dezactiva online servicii pentru care până acum sunau la Serviciul Clienţi: suspendarea numărului în caz de furt sau pierdere a telefonului, redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă, mesagerie vocală, apeluri internaţionale sau roaming. De asemenea, un abonat Orange poate să programeze o reîncărcare automată lunară pentru orice cont PrePay.

Schimbările din interfaţa online au fost realizate de către departamentul Online al Orange România, alături de Senior Interactive şi Tremend. Orange a lansat şi o aplicaţie care oferă aceleaşi facilităţi pentru utilizatorii de smartphone-uri Apple sau cu platforma Google Android.