Romtelecom automatizează interacţiunea cu clienţii

Autor: Adrian Seceleanu 06.06.2011

Clienţii Romtelecom, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telefonie fixă, internet şi televiziune de pe piaţă, a implementat în judeţul Argeş şi va extinde la nivel naţional un nou sistem de lucru, care le va permite clienţilor să programeze mai rapid instalarea unor noi servicii sau deplasarea unei echipe de intervenţie în cazul unei defecţiuni. Schimbările sunt realizate odată cu implementarea unei aplicaţii software.

"Toţi clienţii care vor contacta Romtelecom pentru instalarea unui nou serviciu sau pentru un deranjamanent vor avea posibilitatea de a face de la prima interacţiune o programare pentru o intervenţie la domiciliu, fie în magazine, fie atunci când sună în call center-ele companiei. Noul mod de lucru este în prezent în stadiul de testare în judeţul Argeş, urmând a fi implementat treptat şi în alte judeţe ale ţării astfel încât implementarea în toată ţara să se finalizeze în luna iulie", au spus reprezentanţii companiei.

După programarea deplasării echipei tehnice a Romtelecom, detaliile vor fi reconfirmate cu clienţii printr-un sistem automatizat. Anterior, clienţii erau sunaţi de angajaţii Romtelecom.