"Domnu' poliţist, am investit banii la bursă, şi nu e păcat". Bursa îl trimite pe Tudor Chirilă la televizor să-i aducă investitori

Autor: Roxana Daniela Pricop 07.06.2011

Tudor Chirilă (foto), solistul trupei Vama, este imaginea unei campanii de spoturi publicitare TV demarată recent de Bursa de Valori Bucureşti (BVB), prin care operatorul bursier vrea să îşi crească vizibilitatea în rândul publicului tânăr şi să aducă mai mulţi investitori pe piaţa de capital.

"Bursa de la Bucureşti a început o companie de markting a cărei imagine este artistul Tudor Chirilă. Obiectivul este să creştem popularitatea Bursei în rândul publicului tânăr. Vrem de asemenea ca în următorii doi ani, în urma unor campanii de promovare susţinute, să atingem o masă critică de 300.000 de investitori la Bursă", a spus Valentin Ionescu, directorul general al Bursei de Valori Bucureşti (BVB). El nu a precizat care este bugetul alocat acestei campanii.

Potrivit datelor furnizate de Fondul de Compensare, la finele lunii martie, un număr de peste 88.000 de investitori aveau conturi de tranzacţionare pe Bursă, însă doar circa 4.000-5.000 dintre aceştia sunt activi.