Reţeaua de magazine Sony estimează vânzări de 8 milioane de euro
Autor:
Roxana Cristea
22.06.2011
Sony România, subsidiara locală a producătorului de
electronice, estimează vânzări de peste 8 milioane de euro pentru
acest an prin reţeaua de magazine Sony Center, în creştere cu 20%
faţă de anul trecut.
"În primele şase luni ale acestui an am realizat vânzări în
valoare de 3 milioane de euro. În cea de-a doua perioadă a anului
însă vânzările sunt de două ori mai mari", a declarat Nicu
Dumitrescu, administratorul magazinelor, precizând că unele dintre
cele mai vândute produse sunt LCD-urile Bravia, laptopurile Sony
Vaio şi camerele foto. Sony a deschis un nou magazin Sony Center în
complexul Băneasa Shopping City în care a investit peste 200.000 de
euro. Magazinul dispune de o suprafaţă de 175 de metri pătraţi, iar
pe rafturi sunt peste 1.000 de produse, fiind astfel cel mai mare
punct de vânzare al reţelei.
"În prezent, Sony are o reţea de nouă magazine în Bucureşti şi
în provincie. În luna august a acestui an vom mai deschide un
magazin la Timişoara", a spus Dumitrescu. În acelaşi timp cu
inaugurarea magazinului din Băneasa, Sony a lansat şi o cameră 3D
Sony Handycam TD10, care costă peste 1.600 de euro.