American ROM sau cum a convins compania McCann Erickson juriul de la Cannes Lions că merită două Grand Prix-uri

Autor: Aura STAN 23.06.2011

România a fost marele câştigător luni seara, la Festivalul de Publicitate de la Cannes 2011 (Cannes Lions International Festival of Creativity). Campania American ROM, realizată de agenţia de PR McCann Erickson, a câştigat două Grand Prix-uri în cadrul festivalului. Este prima dată când România obţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil. Preşedintele competiţiei, Terry Savage, a subliniat că "este primul leu de bronz pe care România l-a câştigat vreodată". Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai bună lansare/ relansare de produs", precum şi pe cel de la categoria "brand building", precizează Advertising Age.

"E o premieră şi asta ne bucură cel mai tare. Câştigăm rar, dar atunci când o facem obţinem premii importante. Nu ne oprim aici, vom mai lua şi alte premii până când se termină festivalul", a declarat Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson. Citiţi mai multe despre campania American ROM pe www.gandul.info.