Un trader austriac de oţel vede afaceri de 19 mil. euro

Autor: Adrian Ionut Cojocar 28.06.2011

Frankstahl România, subsidiara locală a traderului austriac de oţel cu acelaşi nume, a înregistrat în primul trimestru o creştere de 15% a afacerilor, până la nivelul de 4,5 milioane de euro, pe fondul creşterii vânzărilor de europrofiluri (coloane din oţel), tablă, oţel-beton şi ţevi. Conducerea companiei estimează că vânzările vor atinge cifra de 19 milioane de euro în acest an, cu 7,3% peste nivelul realizat în 2010, de 17,7 milioane de euro.

"Din cauza nesiguranţei economice şi politice din România, strategia pe termen mediu este de consolidare a poziţiei pe piaţă, iar pe termen lung de creştere constantă a cifrei de afaceri", spune Romano Del Negro, directorul general al Frankstahl România.

Anul trecut vânzările companiei s-au majorat cu 53%, pe fondul avansului pieţei de oţel atât din România, cât şi la nivel internaţional. Grupul austriac Frankstahl mai deţine pe plan local joint-venture-ul Konigfrankstahl România, care se ocupă printre altele cu comercializarea produselor de nişă din oţel şi care aşteaptă în 2011 vânzări de 10 milioane de euro.