Din serialul “Tinerii care trebuie să schimbe România". Azi, Daniela Lăzăroaie, Porsche România

Autor: Business Magazin 11.07.2011

Daniela Lăzăroaie, 36 de ani, conduce din 2005 departamentul financiar al Porsche România, cel mai mare importator de pe piaţa locală, care are în portofoliu mărcile Volkswagen - cel mai bine vândută marcă de import în 2010 şi în primul trimestru al acestui an -, Skoda, Audi, Seat, Porsche şi Bentley.

Cea mai mare realizare a Danielei Lăzăroaie, care face parte din Porsche România de 13 ani, a fost formarea echipei pe care o conduce şi depăşirea celor mai dificile momente ale crizei care a afectat puternic piaţa auto din România.

Daniela Lăzăroaie este unul dintre cei 600 de tineri manageri pe care revista BUSINESS Magazin i-a propus în ultimii şase ani ca o soluţie pentru schimbarea României.

Porsche România a fost una dintre puţinele companii care nu au fost atât de afectate precum restul pieţei de scăderea pieţei locale cu aproape 70% în ultimii doi ani, înregistrând un profit de ordinul zecilor de milioane de euro atât în 2009, cât şi în 2010.