Grecii care au adus Intersport mai vin cu un nou brand de modă, New Look

Autor: Cristina Roşca 15.07.2011

Grecii de la Fourlis Group, care deţin în România franciza magazinelor Intersport prin intermediul subsidiarei Genco Trade, aduc pe piaţa locală şi franciza retailerului de modă britanic New Look. Primul magazin New Look va fi deschis pe 26 august în centrul comercial AFI Palace Cotroceni.

Până la finalul acestui an se vor deschide alte trei magazine, în Bucureşti - în Băneasa Shopping Center, în Cluj-Napoca şi în Constanţa, iar pe termen mediu, respectiv cinci până la opt ani, reţeaua de magazine New Look ar putea ajunge la 20 de unităţi. Investiţia medie într-un magazin este de 600.000 de euro.

În România, produsele New Look vor avea preţuri începând de la 79 de lei pentru rochii, 49 de lei pentru jeans, 89 de lei pentru jachete şi 35 de lei pentru încălţăminte. În 2010, afacerile grupului Genco, din care fac parte şi magazinele Intersport, au crescut cu 10% comparativ cu anul anterior, potrivit oficialilor companiei.

În condiţiile în care afacerile companiei au fost în 2009 de 337,5 mil. lei (80 mil. euro), anul trecut cifra de afaceri a urcat la 371 mil. lei (88 mil. euro). Ponderea Intersport în cifra de afaceri a Genco nu a fost comunicată de companie.