Flanco deschide magazine în Unirea Shopping Center şi în Carrefour Orhideea

Autor: Cristina Roşca 20.07.2011

Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco va deschide două magazine noi în Bucureşti, în centrele comerciale Unirea Shopping Center şi Carrefour Orhideea, şi va ajunge astfel la 11 unităţi în capitală.

Magazinul din Galeria Carrefour Orhideea urmează a fi deschis la începutului lunii august, iar cel din Unirea Shopping Center circa o lună mai târziu.

Cele două magazine, cu o suprafaţă totală de vânzare de 2.500 de metri pătraţi, ce au necesitat o investiţie de peste 5 milioane de euro, vor creşte vânzările retailerului cu aproximativ 7-8%.

"Cota de piaţă Flanco în Bucureşti s-a dublat în 2011 faţă de 2009, fapt datorat atât unei strategii de vânzare îmbunătăţite, cât şi extinderii reţelei sau relocării în spaţii comerciale cu trafic mare," a declarat Gabriel Pereş, Sales Manager Flanco. "Deschiderea celor două magazine creează premisele consolidării cotei de piaţă în Bucureşti, Unirea Shopping Center şi Carrefour Orhideea fiind centre comerciale de interes strategic foarte mare, care oferă atât trafic cât şi vizibilitate extrem de bune".

Flanco avea, potrivit informaţiilor companiei, în luna aprilie o cotă de piaţă de 10%, şi îşi propune ca până la sfârşitul anului cota de piaţă să ajungă la 11%.

Flancoşi-a bugetat pentru acest an vânzări între 100 şi 120 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF, faţă de 85-90 de milioane de euro anul trecut. Estimările ZF au la bază vânzările pe metru pătrat de circa 3.000 de euro, valoarea pieţei şi cota de piaţă anunţate de companie. Compania opereazăîn acest moment o reţea de 75 de magazine, cu cinci mai multe decât în momentul preluării de către Asesoft.

Asesoft Web este acţionarul majoritar al Flanco, cu un pachet de 99,9999% din acţiuni, restul aparţinând lui Adrian Olteanu, directorul general al retailerului, intrat în insolvenţă în decembrie 2009, cu datorii de circa 60 mil. euro.