Ursus Breweries: Românii ies mai rar la restaurant

Autor: Ioana David 24.07.2011

Grant McKenzie, VP Marketing al Ursus Breweries, cel mai mare jucător pe piaţa locală a berii, spune că încrederea consumatorilor români este încă scăzută având în vedere situaţia economică actuală.

"Efectele (încrederii scăzute - n.red.) sunt vizibile în volumele de bere din două domenii, vânzările din HoReCa (hoteluri, restaurante - n.red.) afectate de faptul că românii ies mai rar la restaurante, terase, etc şi a volumelor din magazine, unde românii continuă să cumpere bere, dar în cantităţi mai mici", a spus McKenzie.

Declaraţiile reprezentantului companiei vin în condiţiile în care Ursus Breweries a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2011 o scădere de 3% a vânzărilor în volum comparativ cu intervalul similar din 2010, potrivit informaţiilor dintr-un raport al SABMiller, grup din care face parte.

Cu aceste rezultate, care cores­pund primului trimestru al anului fiscal, Ursus nu reuşeşte să scape de scăderi, în con­diţiile în care în anul financiar aprilie 2010 - martie 2011 pro­du­cătorul a raportat un declin de 8% al volumelor vândute. Ursus este primul berar care publică re­zul­tate aferente acestei perioade.