Cat succes au reclamele cu sefi de la televizor
Atunci cand pare ca nimic nu mai poate stimula cresterea vanzarilor, unele companii aleg o metoda de comunicare adesea contestata - lanseaza spoturi TV in care principalul personaj este chiar seful cel mare. Au aparut recent si la noi astfel de exemple, insa publicitarii ridica din spranceana in fata acestei solutii de avarie.
Atunci cand spui Apple, imaginea lui Steve Jobs este primul
lucru care iti vine in minte. Cand auzi Facebook, te gandesti la
Mark Zuckerberg, iar numele lui Bill Gates este sinonim cu
Microsoft.
Probabil acelasi lucru l-au dorit si Constantin Toma, fostul
presedinte al companiei de asigurari Omniasig, si Alin Burcea,
proprietarul agentiei de turism Paralela 45, atunci cand au decis
ca este momentul sa apara in spoturi TV care sa le promoveze
afacerile. Toma promova la acel moment, nu mai tarziu de inceputul
acestui an, produsele de asigurare ale companiei sale, iar Burcea
pachete turistice in strainatate.
Pentru doua industrii care au fost puternic afectate de criza,
respectiv asigurarile si turismul, abordarea atat de directa a
parut cea mai potrivita solutie la momentul respectiv. Cu atat mai
mult cu cat niciuna dintre cele doua companii nu obisnuise sa
comunice prin intermediul spoturilor televizate. CitiĊ£i mai mult
despre
ce succes au reclamele cu sefi de la televizor pe
www.businessmagazin.ro