Asigurări, împrumuturi, ipoteci - care sunt cele mai scumpe cuvinte vândute de serviciul de publicitate al Google

Autor: Adrian Voicu 31.07.2011

Google obţine de pe urma serviciului Google AdWords 97% din veniturile totale care în ultimul an s-au ridicat la 33,3 miliarde de dolari.

WordStream, un provider de servicii de consultanţă pentru Google AdWords a făcut un studiu care arată care sunt cuvintele cheie cu cele mai mari costuri pe clic (CPC - plata se efectuează doar dacă un vizitator dă clic pe linkul postat prin acest serviciu).

Astfel, conform studiului, dintre cuvintele în limba engleză cu cel mai mare CPC pe primele locuri se află: insurance (asigurare), loans (imprumuturi) şi mortgage (ipoteca). Pe locul patru se află attorney (avocat), iar pe locul şase se regăseşte lawyer (avocat). Între cele două putem regăsi şi cuvântul credit.

Topul celor mai costisitoare cuvinte cheie Google AdWords

1. Insurance (exemplu de căutare: "auto insurance price quotes")
2. Loans (exemplu de căutare: "consolidate graduate student loans")
3. Mortgage (exemplu de căutare: "refinanced second mortgages")
4. Attorney (exemplu de căutare: "personal injury attorney")
5. Credit (exemplu de căutare: "home equity line of credit")
6. Lawyer
7. Donate
8. Degree
9. Hosting
10. Claim
11. Conference Call
12. Trading
13. Software
14. Recovery
15. Transfer
16. Gas/Electricity
17. Classes
18. Rehab
19. Treatment
20. Cord Blood

Sursa: WordStream