Domo închide 17 magazine, dar bifează şi 7 locaţii noi

Autor: Cristina Rosca 02.08.2011

Retailerul de electronice, electrocasnice, IT şi telecom Domo Retail a închis sau va închide în acest an 17 magazine neprofitabile de dimensiuni mai mici, care au în total 10.000 de metri pătraţi.

Pe de altă parte, re­tai­lerul a anunţat că va des­chide şapte magazine până la finalul acestui an, în care va investi în amenajare circa 2,5 milioane de euro. Anul acesta Domo a mai deschis şase unităţi. Ultimul magazin deschis a fost la sfârşitul săp­tămânii trecute la Ploieşti, în centrul comercial Winmarkt Grand Center. Spaţiul are 1.400 de metri pătraţi şi se întinde pe două etaje. În acest an retailerul a mai deschis magazine în Focşani, Buzău, Bucureşti, Râmnicu Vâlcea şi Sfântu Gheorghe.

"Această deschidere din Ploieşti este prima dintr-o serie de opt deschideri, planificate pentru următoarele patru luni, perioadă ce se anunţă a fi una dintre cele mai prolifice din istoria Domo", afirmă Lorand Szarvadi, CEO al Domo Retail.

Următoarele magazine vor fi deschise în Alba Iulia (ma­gazin stradal în centrul ora­şului), Sibiu (Shopping City Sibiu), Oradea (Tiago), Con­stanţa (Maritimo), Bucu­reşti (Cotroceni Park), Craiova (Electroputere) şi Botoşani (European Retail Park).

Deschiderea magazinului Domo din Cotroceni va însemna relocarea vechiului magazin cu o suprafaţă de 850 de metri pătraţi într-o nouă locaţie de 3.000 mp, noul magazin urmând să devină flagship-ul reţelei.

Domo Retail este al doilea cel mai important retailer de pe această piaţă după Altex, cu o cifră de afaceri de 180 de milioane euro anul trecut, în creştere de la 170 de milioane de euro în 2009. Retailerul deţine o reţea naţionalã formată din 126 de magazine.

Domo, deţinut de fondul de investiţii Trans Balkan Investments şi de Lorand Szarvadi, activează pe o piaţă evaluată la circa 1 mld. euro. Piaţa de profil a fost una dintre cele mai afectate de criza financiară, scăzând cu 40% în 2009 şi cu 15% în 2010.