A&D Pharma continuă cu L'Occitane

Autor: Ioana David 02.08.2011

A&D Pharma, cel mai mare grup din industria locală de medicamente, şi-a programat să deschidă cel puţin un magazin de cosmetice L'Occitane până la sfârşitul anului, în timp ce noi spaţii dedicate acestor produse vor fi amenajate în farmaciile Sensiblu pe care le operează.

"Investiţia medie pentru un magazin se situează în jurul cifrei de 100.000 de euro", a spus Lucia Ciuhureanu, brand manager L'Occitane. Produsele L'Occitane sunt aduse în Romana de grupul A&D Pharma, prin intermediul farmaciilor Sensiblu, care operează şi magazinele de cosmetice cu acelaşi nume.

Potrivit ultimelor informaţii disponibile, L'Occitane a avut vanzari de aproximativ 2 mil. euro în 2008. În prezent există 6 magazine L'Occitane (în Bucureşti, Constanţa şi Cluj) şi 15 spatii special amenajate, "cornere" (colţuri), în cadrul farmaciilor Sensiblu (din Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Cluj, Ploieşti, Braşov). A&D Pharma este cel mai mare grup din industria locală de medicamente, cu afaceri de aproape 800 mil. euro pe două linii de business, distribuitorul Mediplus şi reţeaua de farmacii Sensiblu, potrivit calculelor ZF. A&D Pharma mai include o diviziei de sales & marketing şi clinicile Anima.