UPC anunţă rezultate mai bune: faţă de trim. 1 a pierdut clienţi doar pe cablu analogic

Autor: Adrian Seceleanu 03.08.2011

UPC România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală telecom, şi-a îmbunătăţit performanţele în al doilea trimestru din acest an, odată cu reducerea pierderilor de clienţi de pe cablul TV şi creşterile înregistrate pe celelalte segmente de business în raport cu primul trimestru din 2011, potrivit datelor din raportul financiar al companiei americane Liberty Global, proprietarul operatorului.

Compania a anunţat pentru al doilea trimestru 567.700 clienţi pe cablu analogic, în scădere cu 5,4% faţă de trimestrul anterior, 314.700 clienţi pe cablu digital - în creştere cu 3,4% faţă de trimestru anterior. În total compania avea în iunie 904.200 clienţi pe cablu, cu 2,42% mai puţini decât în martie.


Compania a continuat să câştige clienţi pe televiziunea prin satelit: 6.500 (plus 2,8%) în al doilea trimestru, astfel că numărul total de clienţi pe servicii video la finele lunii iunie era de 1.124.300, cu 1,23% mai mic decât în martie.


Pe telefonie fixă compania a ajuns la 159.800 clienţi (plus15.000 de clienţi sau 10,4% faţă de martie), iar pe internet UPC avea 258.000 de utilizatori, în creştere cu 1.800 de utilizatori (0,7%) faţă de martie. Per total, numărul total de abonamente al UPC România a fost de 1.540.700 în iunie, în creştere uşoară faţă de martie (plus 1.400 de abonamente, sau 0,09%).