La ce se uită IKEA când deschide un nou magazin

Autor: Mirabela Tiron 04.08.2011

Cornel Oprişan, retail manager-ul lkea România, cu vânzări de 78 de milioane de euro în septembrie 2009-august 2010, susţine că se iau în considerare 20 de criterii când vine vorba de deschiderea unui nou magazin.

"Suntem în discuţii pentru deschiderea următorului magazin IKEA, însă în prezent nu avem niciun contract semnat. Vizăm oraşe cu peste 300.000 de locuitori, ca Timişoara, Iaşi, Cluj, Constanţa dar şi Bucureşti", a declarat Cornel Oprişan.

Cele mai importante criterii sunt legate de densitatea populaţiei, nivelul mediu al veniturilor, influenţele culturale, distribuţia pe categorii de vârstă şi nivelul educaţiei, potrivit lui Oprişan.

Suedezii de la IKEA operează în prezent pe piaţa românească doar magazinul din centrul comercial Băneasa, deschis în martie 2007, însă plănuiesc să mai deschidă un magazin.