Cum se promovează whiskey-ul irlandez într-un autocar în centrul Bucureştiului – GALERIE FOTO

Autor: Ioana David 09.09.2011

Compania Pernod Ricard, importatorul whiskeyul Jameson, a găsit o modalitate inedită de a promova acest brand de whiskey: printr-un autocar plasat în centrul Capitalei, în faţa hotelului Intercontinental.

Autocarul supraetajat a fost împărţit în trei camere: camera de screening (în care se prezintă povestea brandului de whiskey), camera triplei distilări (cu proiecţii legate de producţia de whiskey) şi Jameson Bar (unde se prepară cocktailuri).

Jameson este un whiskey premium, produs într-o singură distilerie din Iralanda.

Pernod Ricard România a înregistrat în 2010 o cufră de afaceri de 104 mil. lei (24,7 mil. euro), iar pentru 2011 şi-a bugetat un nivel de 114 mil. lei (27,1 mil. euro).

Principalele branduri de whisky din portofoliul Pernod Ricard România sunt Chivas Regal (superpremium), Ballantine's, Jameson (premium), Queen Anne, Canadian Special Old şi MacNairs (mainstream). Pe segmentul de vodcă, filiala producătorului francez este prezentă cu brandurile Exquisit (superpremium), Absolut (premium), Wyborowa şi Borzoi (mainstream).