Canicula s-a simţit în conturile îmbuteliatorilor de apă: plus de 15% în iunie - iulie

Autor: Ioana David 21.09.2011

Vânzările de apă îmbuteliată au crescut cu 15% în perioada iunie - iulie 2011

comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2010, potrivit estimărilor Rio Bucovina, companie cu o cifră de afaceri de 85 mil. lei anul trecut.

Conform aceleiaşi surse, piaţa de apă îmbuteliată din România atinge circa 10 milioane de hectolitri, adică 0,15 litri/zi/ persoană.

"Estimăm că nu vor fi probleme în atingerea obiectivelor propuse la începutul anului şi că în perioada care urmează consumul de apă se va situa undeva la 5% peste estimări", estimează camelia Hoinărescu, directorul de marketing al Rio Bucovina.

Rio Bucovina, companie ce are în protofoliu branduri precum Bucovina (apă minerală naturală plată şi carbogazificată), La Vitta (apă de masă), Rio, la Vitta, malibu, Bon Ton (băuturi răcoritoare carbogazoase) estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 110 mil. lei.