McCann Erickson câştigă la Golden Drum cu Vodafone şi ROM
Bv McCann Erickson România şi XSR MG sunt singurele agenţii româneşti premiate în acest an cu trofee la cea de 18-a ediţie a festivalului internaţional de publicitate Golden Drum.
Bv McCann Erickson România a fost premiată pentru campaniile realizate pentru Vodafone şi Kandia Dulce. Grupul a primit mai multe premii, printre care Golden Rose Award. De asemenea, brandurile Vodafone şi Rom au urcat pe podium, pe prima şi respectiv a treia poziţie, în cadrul categoriei Brand Grand Prix.
Campaniile pentru care Bv McCann Erickson România a câştigat premii la Golden Drum sunt "American Rom" (Kandia Dulce), " Vodafone -The Wedding" (Vodafone), "Vodafone Cerebel" (Vodafone) şi "Vodafone Chivu" (Vodafone).
De asemenea, agenţia XSR MG a câştigat două premii la categoria "Off Drum:Piran Portoroz Poster Award" cu campaniile "The Sound of Piran - Violin" şi "The Sound of Piran - Seagull".