McCann Erickson câştigă la Golden Drum cu Vodafone şi ROM

Autor: Cristina Roşca 09.10.2011

Bv McCann Erickson România şi XSR MG sunt singurele agenţii româneşti premiate în acest an cu trofee la cea de 18-a ediţie a festivalului internaţional de publicitate Golden Drum.

Bv McCann Erickson România a fost premiată pentru campaniile realizate pentru Vodafone şi Kandia Dulce. Grupul a primit mai multe premii, printre care Golden Rose Award. De asemenea, brandurile Vodafone şi Rom au urcat pe podium, pe prima şi respectiv a treia poziţie, în cadrul categoriei Brand Grand Prix.

Campaniile pentru care Bv McCann Erickson România a câştigat premii la Golden Drum sunt "American Rom" (Kandia Dulce), " Vodafone -The Wedding" (Vodafone), "Vodafone Cerebel" (Vodafone) şi "Vodafone Chivu" (Vodafone).

De asemenea, agenţia XSR MG a câştigat două premii la categoria "Off Drum:Piran Portoroz Poster Award" cu campaniile "The Sound of Piran - Violin" şi "The Sound of Piran - Seagull".