Ce schimbări a făcut Orange în linia întâi a luptei din telecom

Autor: Adrian Seceleanu 12.10.2011

Un client al Orange care avea de gând doar să-şi plătească factura putea merge aproape cu ochii închişi prin magazinele operatorului, până la casierie, fără să vadă nimic din ofertele Orange, sau fără să aibă şansa de a fi măcar abordat de vreun om de vânzări.

Pe baza unui model al France Telecom - proprietarul Orange, dar şi cu adaptări realizate de manageri locali, cel mai mare operator de pe piaţă a făcut schimbări în reţeaua de câteva sute de magazine - linia întâi în lupta pentru clienţi cu rivalii de la Vodafone şi Cosmote.

Au fost schimbate şi designul, şi mobilierul, şi traseul clientului prin magazin, dar s-au făcut modificări şi în platforma software - pentru a simplifica activitatea de introducere a datelor, spune Florin Popa, directorul de vânzări şi distribuţie.

Acum, spre exemplu, un client care intră într-un magazin redecorat pentru a-şi achita factura va trece fie pe lângă toate telefoanele şi gadgeturile expuse pe unul dintre pereţii magazinului, fie printre standurile unde sunt expuse laptopuri sau diferite accesorii.

În plus, când va ajunge să-şi achite factura, clientul va avea în faţa ochilor o minivitrină în care sunt expuse diferite produse şi accesorii.