Cum arată mallul Electroputere din Craiova în ziua în care ar fi trebuit deschis. Vezi aici de ce s-a amânat dechiderea pentru sâmbătă - GALERIE FOTO

Autor: Bogdan Alecu 17.11.2011

În ziua în care ar fi trebuit inaugurat, centrul comercial din Craiova încă arată a şantier, parcarea este ocupată de "munţi" de moloz şi mai trebuie instalate geamuri pecum şi instalaţia de ventilaţie. Pe de altă parte, aproape toate magazinele care ar trebui să fie gata în ziua deschiderii sunt deja gata.

"Azi dimineaţă s-au instalat uşile de la intrarea în mall dar nu şi toate geamurile. Încă mai trebuie să se monteze gresie, iar sistemul de ventilaţie nu este încă funcţional. Aproximativ jumătate din spaţiile comerciale sunt ocupate, iar aproape toate magazinele sunt teoretic pregătite să primească primii clienţi", a spus angajatul unei companii care se ocupă de amenajarea spaţiilor comerciale. Potrivit unor surse apropiate proiectului, deschiderea primului mall din Craiova este programată pentru sâmbătă la ora 10.00.

Aproape 10 magazine vor fi deschise sâmbătă, odată cu inaugurarea oficială a Electroputere Park, printre care se numără Otter, Leonardo, Lee Cooper şi Auchan.

Reprezentanţi ai unor companii precum New Yorker sau C&A au declarat pentru ZF la începutul săptămânii că vor deschide magazinele în 17 noiembrie, în timp ce magazinele Inditex şi H&M au programată inaugurarea pentru primăvara anului viitor.

Oficialii hipermarketului Auchan, principala "ancoră" a proiectului, au fost primii care au anunţat că dechiderea Electroputere Parc a fost amânată pentru ziua de sâmbătă.

De regulă, majoritatea centrelor comerciale deschise pe piaţa locală au spaţii nefinalizate în ziua deschiderii, deşi în săptămânile premergătoare inaugurării se lucrează în general "zi şi noapte" pentru definitivarea lucrărilor.

Centrul comercial din Craiova va avea iniţial o suprafaţă de circa 43.000 mp, iar ulterior va ajunge la 71.000 de metri pătraţi prin ridicarea unor spaţii noi pentru companiile Leroy Merlin, Decathlon, Norauto şi Altex. Investiţia de la Craiova a fost finanţată de UniCredit printr-un împrumut de peste 40 de milioane de euro.