Cum era să dea faliment o companie din cauza ofertei speciale de pe site-ul Groupon

Autor: Alexandru Stefan Matei 21.11.2011

Britanica Rachel Brown a vrut să impulsioneze puţin activitatea micii sale companii de prăjituri lansând o ofertă cu reducere pe site-ul Groupon. Succesul neaşteptat al ofertei, peste 8.500 de clienţi au comandat prăjiturile sale la preţ special, au forţat-o pe Brown să crească producţia de la 100 de bucăţi pe lună la... 102.000 de bucăţi, scrie Daily Mail.

Dacă pentru clienţi oferta a adus un pachet ieftin de prăjituri, pentru Brown aceasta a venit cu mai multe bătăi de cap decât câştiguri: a trebuit să angajeze 25 de angajaţi temporari care să muncească zi şi noapte, costurile au şters profitul pe un an de zile, iar compania a fost la un pas de faliment.

Proprietara afacerii se aştepta ca reducerea de 75%, de la 26 de lire sterline la 6,50 de lire sterline, pentru pachetul de 12 prăjituri să atragă doar câţiva clienţi în plus, dar compania sa Need

A Cake s-a dovedit a fi sufocată de comenzi. Compania a înregistrat o pierdere de 2,50 de lire sterline pentru fiecare comandă şi a înregistrat costuri suplimentare de 12.500 de lire cuangajaţii şi distribuţia.

"Fără îndoială a fost cea mai proastă decizie pe care am luat-o. A fost un adevărat coşmar", a spus Brown.

Site-ul Groupon oferă cupoane care oferă reduceri unei multitudini de bunuri şi servicii, de la cine la restaurant la tratamente spa. Companiile care oferă reduceri pe acest site speră să atragă noi clienţi sau să îşi majoreze vânzările