Cum arată noua faţadă de la Unirea – GALERIE FOTO

Autor: Ioana David 09.12.2011

Săptămâna viitoare Inditex, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de fashion, va finaliza lucrările la faţada magazinului Unirea Shopping Center, unde lucrează împreună cu familia Adamescu (proprietara centrului comercial).

Noutatea o reprezintă apariţia siglei Stradivarius (brand al companiei Inditex) pe magazinul Unirea, un simbol al cumpărăturilor încă dinainte de anii '90.

Proprietarii centrului comercial Unirea au obţinut de-a lungul timpului sume importante din panourile publicitare aflate în poate cel mai tranzitat loc din Bucureşti, dar în ultimii ani încasările au început să scadă, motiv pentru care s-a căutat o nouă soluţie.

Unirea rămâne unul dintre centrele comerciale cu rezultate bune ale Capitalei, încasările din chirii depăşind 20 mil. euro anul trecut, sumă în care sunt incluse şi veniturile proiectului deţinut în Braşov.