Liderul pieţei de distribuţie IT&C îşi schimbă numele: “Asesoft” - brand asociat cu acţionarul Sebastian Ghiţă, este înlocuit cu “Network One”

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 15.12.2011

Cel mai mare jucător de pe piaţa locală de distribuţie IT&C, Asesoft Distribution, cu afaceri estimate la 180 mil. euro în acest an, a luat decizia de a-şi schimba numele în Network One Distribution, potrivit unui anunţ al preşedintelui firmei, Iulian Stanciu, care deţine şi 50% din titluri.

Practic, din numele companiei dispare "particula" Asesoft, care este înlocuită cu "Network One". De ce această mutare? "Decizia de a face acest rebranding a venit şi pe fondul unei confuzii cu celelalte companii din grupul Asesoft şi am observat o zonă de ambiguitate şi în rândul partenerilor", a declarat Iulian Stanciu.

Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, în România mai sunt înregistrate alte şase companii al căror nume începe cu Asesoft, respectiv Asesoft Internaţional, Asesoft Invest, Asesoft Net, Asesoft Services, Asesoft Web şi Asesoft World Wide.

Prin această mutare, Asesoft Distribution îşi scoate din nume brandul Asesoft, care este adesea asociat pe piaţă doar cu numele unuia dintre acţionarii firmei, Sebastian Ghiţă - care este implicat şi în alte businessuri, fără Iulian Stanciu.

Spre exemplu, Ghiţă care este cunoscut pe piaţă ca "patronul Asesoft" are o afacere în domeniul viticol dar a intrat şi în acţionariatul televiziunii Realitatea TV.