Clujenii de la Arobs angajează peste 100 de oameni

Autor: Laurentiu Cotu 17.01.2012

Furnizorul de soluţii software Arobs Transilvania Software va continua să recruteze oameni şi în acest an, în condiţiile în care numărul de angajaţi ai companiei a crescut anul trecut cu 115 angajaţi.



Dacă în prezent compania are circa 285 de angajaţi, până la finalul acestui an personalul Arobs ar putea ajunge la circa 400 de oameni.

Compania caută specialişti în domeniul dezvoltării software, pentru tehnologiile PHP, JAVA, C++, Python, BI, Web Developer, ASP.Net, Mobile, dar şi UI Engineer, QA Engineer, Front End Developer.

Pentru diviziile companiei (TrackGPS, Optimall şi Navigatoare) sunt disponibile posturi de business development, achiziţii şi logistică sau vânzări. Arobs are în vedere şi completarea echipelor existente cu team leaderi şi poziţii "senior", dar şi cu tineri absolvenţi sau studenţi ai facultăţilor de profil.

Anul trecut, recrutările s-au făcut atât pe plan local, fiind angajaţi specialişti IT, reprezentanţi de vânzări soluţii software sau responsabili relaţii clienţi, cât şi pentru cele trei noi birouri externe ale companiei.

În 2011 Arobs a deschis primele trei birouri ale companiei din afara ţării, în Budapesta, Chişinău şi San Diego, California, fiind totodată prezentă prin colaborarea cu distribuitorii şi pe piaţa din Polonia.

"Intenţionăm să menţinem şi în acest an ritmul de angajări din 2011, astfel că este posibil ca până la finele lui 2012 să creştem echipa cu încă 115 angajaţi", a declarat pentru ZF Transilvania Voicu Oprean, director general al Arobs Transilvania Software.

Pe piaţa locală, compania are în prezent 4 sedii în Cluj-Napoca (suprafaţă totală de 2.000 mp) şi birouri regionale operaţionale în Bucureşti, Iaşi şi Oradea.

Arobs miza anul trecut pe o cifră de afaceri de circa 8 mil. euro. Afacerile Arobs au fost susţinute în 2011 de extinderea distribuţiei produselor proprii pe pieţele internaţionale, în principal a sistemelor de navigaţie Smailo, dar şi a soluţiei de monitorizare parc auto TrackGPS.

Totodată, în 2011 compania a lansat pe piaţă 4 noi modele de sisteme de navigaţie Smailo (Photo, Travel, Mondo şi Joy) şi a dezvoltat aplicaţia OptimallSFA, de automatizare a vânzărilor pe platforma mobile Android.

Introducerea unor noi module şi funcţionalităţi pentru aplicaţia de monitorizare auto TrackGPS a dus la o creştere a numărului de clienţi, de la 600 de persoane la începutul anului 2011, la circa 900 de oameni la finalul lunii noiembrie. Compania spune că în 2011 a crescut şi numărul de clienţi externi şi proiectele din zona outsourcing, pe pieţele din Europa, SUA şi mai nou Asia.