Directorul operaţional al magazinelor Profi: în ianuarie am observat o uşoară scădere a numărului de clineţi

Autor: Ioana David 31.01.2012

Reţeaua de magazine Profi, deţinută de fondul de investiţii Enterprise Investors, a înregistrat o uşoară scădere a traficului de clienţi în luna ianuarie, perioadă în care îngheţul şi protestele de stradă s-au resimţit în business.

"Deşi ianuarie nu s-a încheiat încă observăm deja o uşoară scădere a numărului de clienţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", a spus Gaetan Pacton, director operaţional al Profi Rom Food.

În condiţiile în care businessul Profi a fost de 616 mil. lei (146,6 mil. euro) în 2010, anul trecut cifra de afaceri a reţelei a depăşit 800 mil. lei (186 mil. euro).

Profi a mizat puternic pe expansiune în ultimii trei ani reuşind să îşi dubleze reţeaua de magazine. Astfel, la finalul lui 2008 reţeaua număra 52 de unităţi faţă de 108 la finalul lui 2011.