Compania aeriană olandează KLM: Pasagerii vor vedea pe Facebook şi Linkedin alături de cine vor călători în avion

Autor: Mirabela Tiron 07.02.2012

Compania aeriană olandeză KLM a lansat un serviciu, "Meet & Seat", ce integrează reţelele sociale Facebook şi Liknedin în procesul de rezervare al zborurilor. Pasagerii care au achiziţionat un bilet de avion îşi pot conecta profilele Facebook sau LinkedIn la datele zborului respectiv, pentru a putea vedea alături de cine vor călători.

"Prin intermediul Meet & Seat, KLM duce reţelele sociale un pas mai departe. Acest nou serviciu conectează pasagerii", a declarat Erik Varwijk, Managing Director al KLM.

Meet & Seat facilitează interacţiunea cu pasagerii ce călătoresc pe acelaşi zbor şi au subiecte în comun de discuţie, potrivit oficialilor companiei.

Pasagerii KLM pot afla daca cineva cunoscut va călători pe acelaşi zbor sau pot descoperi ce alt pasager va fi prezent la aceeaşi conferinţă în oraşul destinaţie. Meet & Seat permite pasagerilor cu interese comune şi să îşi rezerve locuri alăturate sau să rezerve acelaşi taxi de la aeroport către hotel.