Vodafone creşte cu 70% pe internet mobil, dar a pierdut în T4 300.000 de clienţi

Autor: Cristi Moga 09.02.2012

Vodafone România, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa locală, a mai pierdut în ultimul trimestru al anului 2011 peste 300.000 de clienţi, ajungând la finalul anului la o bază de 8.327.280 de clienţi, în timp ce numărul de clienţi de Internet pe mobil a crescut cu peste 70%.

Compania a prezentat datele financiare aferente trimestrului financiar cuprins în perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2011, iar venitul mediu pe utilizator a avut valoarea de 7,3 euro, în creştere cu 1,4% faţă de trimestrul anterior şi cu 9,3% faţă de anul anterior.

"Vodafone România avea 8.327.280 de clienţi la 31 decembrie 2011, în scădere cu 3,1% faţă de trimestrul anterior, ca rezultat al deconectărilor continue a utilizatorilor prepay inactivi din baza noastră de clienţi", au precizat reprezentanţii companiei.