Vânzările berii Bucegi au atins 2 mil. hectolitri, pentru prima dată. Producătorul berii şi-a majorat afacerile anul trecut

Autor: Ioana David 15.02.2012

Berea Bucegi a fost motorul de creştere pentru producătorul Heineken România, care a înregistrat anul trecut o majorare a businessului de aproape 10%, potrivit datelor din raportul anul al companiei olandeze.

Pentru prima dată, vânzările brandului Bucegi au depăşit 2 milioane de hectolitri, reiese din aceeaşi sursă.

Heineken este al doilea mare producător de bere de pe piaţa locală, cu o cifră de afaceri de 221 mil. euro în 2010 şi un profit de 31,5 milioane de euro. Compania deţine patru fabrici, la Constanţa, Craiova, Miercurea-Ciuc şi Târgu-Mureş, şi are în portofoliu branduri precum Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau şi altele.