Kludi a avut afaceri mai mari cu 13% anul trecut
Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înregistrat anul trecut afaceri de 7,2 milioane de lei (1,7 milioane de euro) pe piaţa locală, în creştere cu 13% faţă de anul anterior, pe fondul creşterii reţelei de distribuţie şi a dezvoltării segmentului do-it-yourself.
"Creşterea cifrei de afaceri a Kludi România cu 13%, într-un context de declin economic pe piaţa de materiale de construcţii, evidenţiază eforturile pe care compania le-a depus în toate activităţile şi canalele de business", a declarat Florin Barabaş, managing director al Kludi România.
Compania şi-a majorat anul trecut numărul punctelor de vânzare cu 54 de unităţi, strategia de vânzări focusându-se asupra clienţilor B2B.
Pe piaţa locală compania concurează cu jucători precum Hansgrohe sau Grohe.