Herbalife şi-a majorat afacerile cu peste 40% anul trecut

Autor: Andreea Neferu 28.02.2012

Compania de vânzări directe Herbalife şi-a crescut anul trecut afacerile pe piaţa locală cu circa 42%, pe fondul creşterii numărului de distribuitori şi al diversificării gamei de produse.

"2011 este al treilea an consecutiv în care Herbalife înregistrează creştere în România. Deşi ne confruntăm cu aceleaşi condiţii economice dificile ca şi în anii anteriori, am realizat o creştere semnificativă. (...) România este catalogată ca una dintre ţările cu cea mai rapidă dezvoltare din statele din regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa", a declarat Dorota Seidler, director de vânzări şi marketing la Herbalife România.

Potrivit Ministerului Finanţelor, firma Herbalife Ro SRL înregistrată în Bucureşti a avut în 2010 afaceri de circa 25,5 milioane de lei (6 milioane de euro), astfel că la o creştere de 42%, compania a realizat anul trecut un business de 36,2 milioane de lei (8,5 milioane de euro). Potrivit datelor Asociaţiei Europene de Vânzări Directe, citate anterior de reprezentanţii Herbalife, vânzările directe în România s-au ridicat în 2010 la 177 de milioane de euro.