Wizz Air pune la bătaie 60 de vouchere cu călătorii în Europa într-o campanie promoţională

Autor: Mirabela Tiron 28.02.2012

Compania aeriană Wizz Air va oferi 60 de călătorii pentru 60 de câştigători către orice destinaţie din Europa, în cadrul unui proiect numit "Câştigă o călătorie pe zi oriunde în Europa".

"Mecanismul promoţiei constă în scanarea cu ajutorul unui smartphone a QR cod-ului afişat pe structura special amenajată în staţia de metrou Unirii 1. Imediat utilizatorii vor fi direcţionaţi către site-ul campaniei zboarauşor.ro unde vor trebui să introducă datele personale. În fiecare zi va fi desemnat câte un câştigător al unui voucher disponibil pentru orice destinaţie Wizz Air din Europa", potrivit oficialilor companiei.

Ei au transmis că au ales să deruleze o campanie care integrează tehnologia de ultimă generaţie. "Ţintim persoanele dinamice şi deschise către noi experienţe de călătorie, dispuse să depună minim de efort pentru un câştig substanţial, reprezentat de călătorii", a declarat Veselin Milicici, Regional Marketing Manager Wizz Air.

Proiectul "Câştigă 1 călătorie pe zi oriunde în Europa" a fost implementat de agenţiile Brandstalk şi Media Investment, parte din the Group.