UPC: Acum, planul e să rămânem în România. Un exit e exclus

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 09.03.2012

Compania americană UPC (Liberty Global - LGI) nu are "în acest moment" planuri de a face un exit de pe piaţa de cablu TV din România, a declarat la Bruxelles Mike Fries, directorul executiv al companiei, fără a comenta sau nega însă informaţiile de pe piaţă, potrivit cărora în ultimul an LGI a purtat discuţii de vânzare cu firma românească de cablu RCS&RDS.



Compania americană UPC (Liberty Global - LGI) nu are "în acest moment" planuri de a face un exit de pe piaţa de cablu TV din România, a declarat la Bruxelles Mike Fries, directorul executiv al companiei, fără a comenta sau nega însă informaţiile de pe piaţă, potrivit cărora în ultimul an LGI a purtat discuţii de vânzare cu firma românească de cablu RCS&RDS.

"În acest moment planul nostru este să rămânem pe piaţa din România. Nu există nicio tranzacţie iminentă în legătură cu această piaţă şi nu avem nicio conversaţie activă în acest moment în legătură cu o vânzare a operaţiunilor noastre din România", a spus Mike Fries într-un interviu pentru publicaţia britanică Broadband TV News.

Aceasta este prima sa declaraţie categorică în legătură cu intenţia grupului american de a nu pleca din România de la apariţia, în urmă cu un an, a zvonurilor privind negocierea unui exit cu românii de la RCS&RDS.

Mai mult, Fries a spus că rezultatele din România au fost bune în 2011. "Dacă ne uităm la rezultatele UPC România de anul trecut, acestea au fost unele dintre cele mai bune din grup, raportate la bugetul planificat pe 2011." UPC România şi-a mărit anul trecut numărul de abonamente cu 4%, iar scăderea veniturilor a încetinit la 3%, până la 144 mil. $.