Vodafone atacă piaţa cupoanelor de reduceri: pizza plătită cu cartela
Vodafone a lansat săptămâna trecută "Power Deals", un serviciu prin care companiile le pot vinde cupoane de reduceri celor peste 8 milioane de clienţi ai operatorului de telefonie mobilă, printr-un "circuit" din care pot "lipsi" cardurile bancare şi procesatorii de plăţi online, în condiţiile în care unele oferte pot fi achiziţionate cu creditul de pe cartela prepay sau achitate odată cu facturile lunare pentru abonamente.
Potrivit datelor publicate pe site-ul Vodafone România, unele oferte vor putea fi achiziţionate doar cu plata prin card bancar, însă altele vor putea fi achiziţionate prin SMS, fie cu creditul disponibil pe cartela preplătită (suma fiind oprită imediat de pe cartelă), fie cu plata odată cu emiterea facturii lunare pentru serviciile cu abonament. Vodafone are o bază de aproximativ 3,5 milioane de abonaţi, care ar putea face astfel achiziţia a diferite cupoane de reduceri, pe care să le plătească şi cu câteva săptămâni întârziere, odată cu factura.
Din datele de pe pagina web a Vodafone rezultă faptul că plăţile mai mari de 10 euro nu vor putea fi realizate decât prin card bancar.
"Ai opţiunea să plăteşti fie prin SMS, dacă valoarea produsului e de cel mult 10 euro, fie cu cardul bancar prin intermediul paginii de internet conform instrucţiunilor primite pe SMS", potrivit termenilor şi condiţiilor de pe pagina web a operatorului de telefonie mobilă.
Clienţii Vodafone primesc iniţial un SMS prin care sunt înştiinţaţi de posibilitatea de a primi oferte prin serviciul "Power Deals". Ofertele sunt transmise doar după ce clientul optează să se "aboneze" la serviciul "Power Deals" printr-un SMS transmis la un număr special.
Anul trecut piaţa de cupoane de reduceri din România a explodat: au fost vândute peste 1,4 milioane de cupoane în valoare de aproximativ 15 milioane de euro. Ofertele de cupoane ale restaurantelor şi ale pizzeriilor au fost unele dintre cel mai bine vândute.