Duraziv: Reabilitările termice ar putea majora piaţa de adezivi de termoizolaţie la peste 100 mil. euro

Autor: Andreea Mioara Neferu 16.03.2012

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, controlat de omul de afaceri Daniel Guzu, consideră că programul naţional de reabilitare termică ar putea aduce un plus de 45 mil. euro pieţei de adezivi de termoizolaţie, în contextul în care acest sector s-a ridicat la circa 62 mil. euro anul trecut.

"Lucrările de reabilitare termică nu au influenţat decisiv până acum piaţa de adezivi de termoizolare. Cea mai mare pondere a vânzărilor s-a adresat construcţiilor noi sau proiectelor de reamenajare individuale", a spus Gabriel Constantin, manager al diviziei B2B din cadrul Duraziv.

Cu toate acestea, programul naţional de reabilitare termică ar putea începe să aibă impact asupra acestei pieţe începând de anul acesta, în contextul în care numai în Bucureşti primăriile de sector au anunţat că ar putea aloca peste 500 de milioane de euro în următorii trei ani pentru reabilitarea blocurilor, potrivit datelor Duraziv. Duraziv a înregistrat anul trecut afaceri de 18 milioane de euro, în creştere cu 34% faţă de anul anterior.