Cursa pentru clientela premium: Piaţa automobilelor de lux din România este mai nişată ca niciodată

Autor: Bogdan Alecu 24.03.2012

Lupta pentru piaţa premium este mai nişată ca niciodată: mărcile îşi împart piaţa pe segmente, iar concurenţa între ele este altfel mai redusă.

Cine ia în calcul un SUV premium, de obicei se gândeşte la un BMW, fie el X3, X5, X6 sau chiar X1, clientul de limuzină se orientează către S-Klasse de la Mercedes-Benz, în timp ce Audi domină clasa medie şi mare, automobile preferate de obicei de oamenii din middle-management.

În această competiţie a intrat de curând şi Porsche, întâi cu SUV-ul Cayenne, după care cu limuzina Panamera. 911 rămâne în afara cursei, pe măsură ce fiecare automobil sport are propriul său public-ţintă.

"Sunt mărci ai căror clienţi sunt dedicaţi, iar Porsche este unul dintre aceste branduri. Clientul Porsche are întotdeauna ca primă opţiune un Porsche, iar pe locurile următoare sunt sunt modele de la alte mărci", a spus Adrian Pascu, brand manager al mărcii Porsche în cadrul Porsche Inter Auto. Citiţi mai mult pe www.businessmagazin.ro