După Lidl vine rândul Kaufland să iasă la atac cu o campanie de marketing. Cu ce încearcă germanii să atragă clienţi?

Autor: Cristina Roşca 27.03.2012

Retailerul german Kaufland iese la atac cu o nouă campanie de marketing "4.700 de produse în permanenţă la ofertă".

În condiţiile în care Kaufland are circa 15.000 de produse în fiecare magazin, înseamncă că în permanenţă unul din trei produse este la oferă, promoţie sau reduceri.

Reducerile şi promoţiile au fost principalele arme ale retailerilor în ultimii ani marcaţi de criză şi reducerea consumului, în care românii s-au ghidat în principal după preţ.

Kaufland este unul dintre cei mai discreţi retaileri din Romania, singurele informaţii pe care le oferă sunt cele publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe în fiecare an.

Germanii au avut în 2010 - ultimul an pentru care există informaţii financiare - afaceri de 1,11 mld. euro, în creştere cu circa 27%.

Kaufland are în România o reţea de 75 de hipermarketuri cu politică de discount.

Citiţi şi

Avea doar 1.700 de dolari în cont, apoi şi-a vândut compania cu 180 de milioane de dolari

În urmă cu circa o lună, lanţul de magazine de tip discount Lidl, prezent pe piaţa locală cu o reţea de 136 de magazine, a lansat o nouă strategie de marketing pentru atragerea unui număr tot mai mare de clienţi în magazin: trei minute de cumpărături gratuite.

Astfel, în cel mai nou magazin Lidl din Bucureşti, primul din sectorul 2 al Capitalei pentru germani, toţi cei care făceau cumpărături în valoare de peste 100 de lei în prima săptămână de la deschidere se înscriau la start pentru premiul de "trei minute de cumpărături gratuite".

Lidl face parte împreună cu Kaufland din grupul Lidl-Schwartz.