De vorbă cu Jean-François Fallacher, CEO al Orange România

Autor: Business Magazin 30.03.2012

La preluarea mandatului de CEO al celui mai mare operator telecom de pe piaţă, în iulie anul trecut, Jean-François Fallacher declara pentru ZF că planurile Orange pentru România vizează investiţii de 600 de milioane de euro până în 2015 pentru a ţine pasul cu cererea în creştere pentru produse şi servicii precum smartphone-urile şi internetul, pentru mărirea vitezei şi extinderea acoperirii în localităţile mari, respectiv pentru extinderea masivă a reţelei 3G în mediul rural.

Despre bilanţul primelor zece luni de mandat, despre viitorul pieţei telecom, dar şi despre strategia companiei Orange pentru următorii ani, Jean-François Fallacher va vorbi la evenimentul MEET THE CEO, organizat de BUSINESS Magazin, care va avea loc marţi, 3 aprilie, la Hotel Athénée Palace Hilton din Bucureşti.

Înainte de numirea la conducerea Orange România, liderul pieţei de telecomunicaţii, cu peste 10,2 milioane de clienţi, Jean-François a fost CEO al Sofrecom, companie de consultanţă internaţională aparţinând grupului France Telecom - Orange.

În timpul mandatului său, Sofrecom a avut un rol cheie în lansarea şi dezvoltarea cu succes a mai multor operaţiuni mobile pe pieţe emergente şi a contribuit activ la succesul unor noi servicii mobile în diverse ţări în care grupul France Telecom - Orange este prezent.

Jean-François Fallacher are o vastă experienţă profesională dobândită pe parcursul timpului în diverse poziţii în cadrul grupului France Telecom - Orange. Şi-a început cariera ca account director în cadrul departamentului de B2B, divizia de Corporate Sales. Ulterior s-a mutat în Olanda unde a fost marketing manager la EuroNet Internet şi apoi chief operations officer la Wanadoo Olanda.

Jean-François Fallacher a absolvit école Polytechnique şi école Nationale Supérieure des Télécommunications din Paris.

Şi-a continuat studiile cu programul International Business Development la ESSEC Business School.

Evenimentele MEET THE CEO, organizate de BUSINESS Magazin, sunt concepute astfel încât să ofere ocazia unui public restrâns de a avea acces la o discuţie liberă cu membri importanţi ai comunităţii de business din România. Detalii şi înscrieri pe www.bmag.ro, secţiunea "Evenimente".