Nici nu am început autostrada suspendată şi ne gândim la căi ferate subterane: Transporturile vor să facă tuneluri subterane între Gara de Nord şi gările Obor şi Progresul

Autor: Andreea Mioara Neferu 11.04.2012

Ministerele transporturilor din România şi din Belgia ar urma să coopereze pentru realizarea complexului Gara de Nord în regim de parteneriat public-privat, după ce guvernul a adoptat un memorandum de înţelegere între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii din România şi Ministerul Transporturilor din Belgia pentru modernizarea, reabilitarea şi extinderea infrastructurii de transport în Bucureşti.

Tot în acest proiect, care include modernizarea Gării de Nord şi construcţia unui complex comercial în zonă, ar urma să se realizeze un tunel şi spre Gara Obor şi spre Gara de Sud (Progresul), cu scopul de a transforma Gara de Nord dintr-o staţie capăt de linie într-o conexiune directă.

Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, anunţa anul trecut într-un interviu pentru ZF că pe lângă proiectele de noi magistrale de metrou, va fi realizat şi un proiect de traversare subterană a Bucureştiului prin trei linii de cale ferată care vor lega, într-un triunghi, Gara de Nord de Gara Obor şi Gara Progresul.