Contul de creaţie al Bancpost intră în portofoliul Lowe & Partners

Autor: Andreea Mindrila 20.04.2012

Agenţia Lowe & Partners va coordona activitatea de creaţie pentru toate produsele de retail şi corporate ale Banc­post şi va oferi servicii de consultanţă strategică, ATL, BTL şi comunicare digitală.

"Ne-am dorit un par­tener care să ne înţeleagă foarte bine atât afacerea, cât şi încercările prin care trece în prezent industria bancară. Competiţia a fost foarte strânsă. Lowe & Part­ners ne-a convins prin creati­vitate şi realism", spune Kyriakos Xydis, vicepre­şedinte executiv de distribuţie retail Banc­post.

Pe de altă parte, Mihai Fetcu, creative director al Lowe & Partners spune că "oamenii sunt mult mai puţin receptivi la produsele bancare în condiţiile economice de azi, tocmai de aceea strategia de comunicare este foarte importantă".

Agenţia de creaţie Lowe & Partners este condusă de Aura Toma, care a preluat la începutul lunii martie acest mandat înlocuind-o pe Oana Cociaşu. Aceasta din urmă a preluat o altă funcţie în cadrul unei alte agenţii din gurp.

Cu o experienţă de 15 ani în advertising, Aura Toma a deţinut anterior poziţii de top management în cadrul unor agenţii din România. Ea are o vastă experienţă în co­municarea pentru servicii financiare, FMCG sau corporate business.

Printre clienţii Lowe&Partners, agenţie prezentă pe piaţa din România de 19 ani, se numără Bancpost, Bergenbier, Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.

În 2010 grupul de comunicare Lowe din care face parte agenţia Lowe & Partners a avut o cifră de afaceri de 52 milioane euro, în creştere faţă de 2009, când afacerile s-au situat la 50,6 milioane euro. Compania nu a anunţat datele pentru acest an.

Lowe & Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works şi Medic One.