Strategia CME: Vrem să ţinem clienţii aproape de programele noastre în toate ferestrele posibile, pe toate terminalele posibile

Autori: Claudiu Ilioiu , Adrian Dumitrache - Mediafax 25.04.2012

"În puţine cuvinte, strategia noastră este următoarea: un sigur consumator trebuie să stea aproape de programele si produsele noastre în toate ferestrele posibile, pe toate terminalele posibile", a declarat Robert Berza, Head of Internet Division Central European Media Enterprises în cadrul ZF Mobilio-Apps & Business Forum, un eveniment care are drept temă centrală evoluţia pieţei locale de aplicaţii pe mobil şi modalităţile prin care dezvoltatorii locali pot profita de oportunităţile create de explozia vânzărilor de mobile inteligente.

CME activează pe şase pieţe, cu 30 de canale TV free to air în Cehia, Slovacia, Croaţia, Slovenia, Bulgaria şi România, care ajung la circa 50 milioane de oameni din CEE.

"Suntem lideri in televiziune pe aceste pieţe. Media Pro Entertainment produce peste 2.300 ore de continut pe an pentru TV şi New Media. Avem formate de succes pe TV în fiecare din ţările unde activăm, precum Got Talent, Masterchef, sau seriale ca Pariu cu Viata si Las Fierbinti. În zona de internet am început mai puternic în 2006 în majoritatea ţărilor, în prezent avem peste 60 de portaluri în CEE, suntem lideri de audienţă în Romania, în Slovenia suntem pe locul 2, trei în Cehia, pe 5-6 în Croatia, Bulgaria şi Slovacia, unde încercăm să urcăm pe podium", a mai spus Berza.

Potrivit oficialului în prezent, peste 400.000 de aplicaţii sunt descărcate în toate cele şase state, iar cifrele din România "sunt de departe cele mai bune".

"Avem undeva la 12 milioane de vizitatori unici ca grup în toate cele şase ţări şi milioane de fani pe Facebook. Aplicaţia Stirile ProTV este una care distribuie conţinut cu focus pe video şi este clar liderul segmentului în România. Practic este un model de business free-to-advertising, ne uităm şi la posibilitatea unui subscription pentru acestă aplicaţie".