Vânzările de ţiglă metalică ale Ruukki România s-au majorat cu 56% anul trecut

Autor: Ioan Dornescu 02.05.2012

Divizia de sisteme de acoperiş din tablă tip ţiglă a Ruukki România a înregistrat în 2011 o creştere de 56% la nivelul pieţei locale, datorită politicii de colaborare cu distribuitorii, campaniilor de marketing şi adaptării portofoliului la cerinţele pieţei.

"Din datele noastre piaţa de acoperişuri a înregistrat cea mai bună evoluţie din sectorul de construcţii", a declarat într-un comunicat Zoltan Szoke, director de vânzări Ruukki România pe segmentul de acoperişuri.

Potrivit reprezentantului companiei, piaţa de acoperişuri metalice a crescut în 2011 cu 10%, principalul motor fiind lucrările de renovare.

"Românii au preferat să investească o parte din fondurile de care au dispus în reamenajarea caselor, aceste proiecte reprezentând 80% din vânzări. Ruukki a crescut de cinci ori mai mult decât piaţa", a adăugat el.

Acoperişurile metalice au avut anul trecut o pondere de 55% din totalul pieţei de învelitori, iar cota de piaţă a companiei pe acest segment s-a dublat în 2011, se arată în comunicat.

"În 2011 am înregistrat o creştere sănătoasă şi pe segmentul de sisteme pluviale, acestea reprezentând aproximativ 25% din totalul vânzărilor de acoperişuri, un fapt cu atât mai îmbucurătător, cu cât Ruukki nu a impus distribuitorilor şi consumatorilor cumpărarea de sisteme pluviale în sistem cu acoperişul dorit. Cu toate acestea rezultatele arată că pluvialele Ruukki au fost preferate de consumatori, aceasta şi datorită suportului pe care l-am primit de la montatorii care au fost extrem de mulţumiţi de modul în care se asamblează şi care au făcut recomandări în acest sens", a continuat Szoke.

Rezultatele din 2011 au dus şi la o dublare a cotei de piaţă a companiei pe segmentul de învelitori metalice.

Compania este parte a grupului finlandez Rautaruukki, furnizor de componente metalice, sisteme şi sisteme integrate pentru industria tehnologică şi de construcţii.