Veniturile Orange România au stagnat în primul trimestru la circa 220 milioane euro

Autor: Marius Oncu 03.05.2012

Orange România a avut în primul trimestru venituri de 220 milioane euro, faţă de 222 milioane de euro în primele trei luni ale anului trecut, iar baza de clienţi s-a redus cu 187.000, la 10,087 milioane, potrivit datelor anunţate de grupul francez care deţine operatorul de telefonie mobilă.

La sfârşitul primului trimestru al anului trecut, baza de clienţi a Orange România se situa la 10,274 milioane, iar la sfârşitul anului trecut la 10,262 milioane.

Din totalul clienţilor, Orange România avea în primul trimestru 3,195 milioane de clienţi de internet mobil broadband, în creştere de la 3,148 milioane în primului trimestru al anului trecut, potrivit rezultatelor anunţate, joi, de grupul France Telecom.

Faţă de trimestrul al patrulea al anului trecut, numărul de clienţi de internet mobil broadband a coborât cu 238.000, de la 3,433 milioane.

La nivel de grup, veniturile France Telecom şi marjele operaţionale s-au deteriorat în primul trimestru, piaţa cheie din Franţa fiind afectată de concurenţa puternică din partea operatorului ultra-low-cost Iliad, potrivit Reuters.

Veniturile au coborât cu 1,8%, la 10,92 miliarde de euro, în timp ce profitul înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) a scăzut de la 3,67 miliarde de euro în primul trimestru al anului trecut la 3,43 miliarde de euro.

Analiştii consultaţi de Reuters anticipau venituri de 10,81 miliarde de euro şi un profit EBITDA de 3,45 miliarde de euro.