Next Advertising a realizat pentru Terra Mileniul III campania Salvează mai mult

Autor: Andreea Mindrila 07.05.2012

Agenţia de publicitate Next Advertising a realizat pentru organizaţia non-guvernamentală de protecţie a mediului Terra Mileniul III campania “Salvează mai mult”.

Campania naţională de conştientizare asupra pericolului schimbărilor climatice cuprinde un spot TV şi un site.

Conceptul creativ porneşte de la ideea că majoritatea campaniilor sociale cer frecvent oamenilor să doneze bani, dar prin această campanie se promovează faptul că dacă eşti zgârcit poţi salva mai mulţi oameni. Ideea campaniei este că dacă nu risipesc resursele, oamenii contribuie la diminuarea schimbărilor climatice care ucid anual peste 350.000 de persoane.

 

Next Advertising este o agenţie de publicitate cu acţionariat 100% românesc, care are în portofoliu clienţi din industria produselor farmaceutice, a produselor lactate, din domeniul auto şi din sistemul bancar. Agenţia oferă servicii de creaţie, media, PR, BTL, consultanţă în marketing, dar şi Corporate Social Responsability (CSR). De asemenea, agenţia Next are şi o divizie de online – Netalurgica. În 2011 cifra de afaceri a companiei a fost de 16,8 milioane de euro, în creştere cu aproape 30% faţă de 2010.

 

Terra Mileniul III este o organizaţie non-guvernamentală de protecţie a mediului înconjurător care promovează programe de dezvoltare sustenabilă la nivel naţional şi internaţional în domeniul schimbărilor climatice şi al reducerilor de emisii din sectoarele energie şi transporturi.