Agentia de publicitate Next Advertising a obţinut afaceri de 16,8 mil. euro

Ziarul Financiar 07.05.2012

Cifra de afaceri a agenţiei de publicitate cu acţionariat 100% românesc Next Advertising a fost în 2011 de 72,4 milioane de lei (16,8 milioane de euro), valoarea fiind cu aproape 30% mai mare decât nivelul business-ului din 2010. Cristian Grigorescu, managing partner al Next Advertising, spune că şi pentru acest an estimează un nou avans al afacerilor, deoarece agenţia participă la o serie de licitaţii pentru câştigarea de noi clienţi.

Grigorescu spune că agenţia încearcă să aducă în portofoliu atât companii autohtone, cât şi internaţionale.

Din portofoliu fac parte clienţi din industria produselor farmaceutice, a produselor lactate, din domeniul auto şi din sistemul bancar.

Aproximativ 95% dintre clienţii agenţiei de publicitate sunt companii româneşti, precum Murfatlar, Banca Transilvania, Biofarm, dar şi străine, printre acestea numărăndu-se UPC şi Western Union.

Next Advertising este o agenţie de publicitate full-service, care oferă servicii de creaţie, media, PR, BTL, consultanţă în marketing, dar şi Corporate Social Responsability (CSR). De asemenea, agenţia Next are şi o divizie de online - Netalurgica.